BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Kereta kembar... (serupa tapi... lebih kurang sama)

Penulis ingin membuat review tentang 3 buah kreta yang sama di luar, tapi lain di dalam.... Meh, kite tengok skit apa yang lain, apa yang serupa.....

Kereta pertama: Daihatsu Sirion...






 



















okey...kereta ni merupakan sebuah kereta supermini... Syarikat yang keluarkan kereta ni ialah Daihatsu, sebuah kilang besar kat jepun... kereta ni dikeluarkan pada tahun 1998 (1st model), pastu diupgrade skit pada tahun 2001/2002, pastu remodel balik pd 2004/2005 dan dicantikkan bodynya pd 2006/2007... Gambar kt atas ni ialah model yang diupgrade....erm,,,msti korang mcm pernah nmpak je kn...?? hehe....

Kereta Kedua: Subaru Justy














Kereta kat atas ni ialah hasil gabungan kereta Daihatsu Sirion dan Toyota Passo... Ia juga dikenali sebagai Subaru Justy 4th gen... kereta ni gak adalah hasil tangan budak2 jepun... Perbezaan ngan kereta kat atas dari luaran ialah Saiz, Spoiler, ngan Rim... erm,,,penulis pun pening gak skit2...


Kereta ketiga: Toyota Passo
























Kereta keluaran Toyota ni amat2lah serupa dengan kereta2 kat atas.... Nama kereta ni ialah Passo... Jap2,penulis dah rasa pening ngan review kereta2 ni... erm,,,penulis harap,pembaca dpat bezakan semua kereta2 kat atas ni....

okey, sebagai hadiah, penulis dengan bangganya mengupload gambar kereta-kereta kembar (MyVi, Passo, Sirion ngan Subaru Justy) kat bawah ni,,,,
Selamat Maju Jaya....






























































Harap korang leh bezakan kereta-kereta kembar ni......

2 Komen Bersifat Positif:

M.SYAMSUL ANAM BIN QAMARUL HUDA said...

i like myvi .. white,red and orange .. i like it .. huhu

the past_the present_the future said...

hehe...kalau suke, pkaila satu,,,

aku pun suke kawan2 aku ade kreta..

leh tmpang....=D